Novatoriška modernizmo drąsa ir negailestingai susitelkusi į smulkias detales Justina Repečkaitė vedasi mus į muzikinę kelionę, papasakodama apie savo muzikos kūrybos pradžią ir šaknis, dalindamasi mintimis apie sudėtingiausius eksperimentus ir kruopštaus atlikimo reikalaujančią savo elektroninę ir kompiuterinę muziką. Drauge neriame gilyn į elektroakustinius projektus, kuriuose naudojamos naujoviškos technikos ir ypač svarbus bendradarbiavimas su atlikėjais. Kompozitorė taip pat šiame epizode pasakoja apie savo patirtį IRCAM (Institut de recherche et coordination acoustique/musique) Paryžiuje.
Šiame epizode:
Tinklalaidės intro: Bronius Kutavičius „Anno cum tettigonia“ iš albumo „Lietuvos muzikos kontekstai II. Minimalizmo kraštovaizdžiai” (Lietuvos muzikos informacijos centras, 2011), Silezijos styginių kvartetas: Marek Moś (smuikas), Arkadiusz Kubica (smuikas), Łukasz Syrnicki (altas), Piotr Janosik (violončelė). Justinos Repečkaitės kūriniai: „Sturnus vulgaris cohibitus” (2020), Marco Ricelli (fortepijonas, elektronika), Villa Waldberta, 2022; „Tapisserie” iš albumo „Zoom In 12: New Art Music from Lithuania” (Music Information Centre Lithuania, 2018), Ensemble Court-Circuit: Anne Cartel (fleita), Pierre Dutrieu (klarnetas), Jean-Marie Cottet (fortepijonas), Alexandra Greffin Klein (smuikas), Alfredo Mola (violončelė), dirigentas – David Hurpeau; „Saulala sādina, lylia” iš albumo „Sutartinės” (Juosta Records, 2003), Trys keturiose; „Pulsating Skin” (2021), Mathias Lachenmayr (būgnai, elektronika), Villa Waldberta, 2022; „Chartres” iš albumo „Zoom In 10: New Music From Lithuania” (Lietuvos muzikos informacijos centras, 2014), Šv. Kristoforo kamerinis orkestras, dirigentas – Donatas Katkus; „Toro” (2015), Vianney Desplantes (eufonija), CRR Boulogne-Billancourt, 2015; „Transduced” (2020), Yannick Monnot (būgnai, cimbolai, Tibeto dubenis, elektronika), Center Pompidou, 2020; „Cosmatesque”, Lietuvos nacionalinis simfoninis orkestras, dirigentas – Christopher Lyndon-Gee, Festivalis „Gaida”, Lietuvos nacionalinė filharmonija, 2017.