Autoriaus žodis
Pirmine idėja rašant šį etiudą tapo žvilgsnis į instrumentą iš spalvų perspektyvos. Kitaip tariant, pavadinimo „Chromatografija“ vertimas reikštų rašymą spalvomis (gr. χρώμα + γραφικά). Spalvos sąvoką galime pritaikyti ir kalbant apie muzikinius parametrus –harmoniją, tembrą, registrą, pulsaciją ir kt. Šioje pjesėje girdimos netiesioginės užuominos į tradicinį fortepijono repertuarą: Liszto, Šopeno, Debussy, Ligeti, Nancarrow‘o kūrinius... Laisvai banguojančios muzikinės frazės bei raveliškos faktūros kviečia patirti visą fortepijono galimybių spektrą, nepaisant instrumento monochrominio tembro. Šis etiudas skirtas amerikiečių pianistui Georgui Fu.
Kūrinio pavadinimas/Kompozitorius/Instrumentuotė/Tekstas | Pavyzdžiai | Ištekliai | ||
---|---|---|---|---|