Kompozitoriaus kūryboje vyrauja instrumentiniai, monumentalūs žanrai. Abstraktus, "matematinis" muzikinės medžiagos plėtojimas, įvairūs struktūrinio varijavimo būdai, sudėtinga polifoninė technika dera su impresionistine nuotaika, plačiu simfoniniu užmoju ir puikiu erdvės pojūčiu. Svarbią vietą užima religinės tematikos kūriniai (Simfonija Nr.3 "Viaticum", Mišios palaimintojo Jurgio Matulaičio garbei, Magnificat sopranui ir kameriniam ansambliui).
Kauno styginių kvartetas. L'Eau éblouissante - L'Eau éblouissante
Lapai
Magnificat
Algirdas Brilius (g. 1964) kompoziciją studijavo Lietuvos muzikos akademijoje, profesorių Eduardo Balsio, Juliaus Juzeliūno ir Broniaus Kutavičiaus klasėse. Nuo 1988 m. dirba Kauno J. Naujalio muzikos gimnazijoje muzikos teorijos ir kompozicijos disciplinų dėstytoju. Algirdas Brilius sėkmingai derina dvi skirtingas veiklos sritis - muziką ir informacines technologijas. 2001-2002 m. jis studijavo DeVry universiteto Kellerio aukštojoje vadybos mokykloje (JAV). 2003 m. jam suteikta Europos komisijos informacinių technologijų eksperto kvalifikacija.
Algirdo Briliaus kūriniai skambėjo naujosios muzikos festivaliuose "Gaida", "Iš arti", Pažaislio muzikos festivalyje, M. K. Čiurlionio pianistų ir vargonininkų konkurse (pjesė vargonams "Matas" 1994 m. buvo įtraukta į privalomų lietuviškų kūrinių programą).
Kompozitoriaus kūryboje vyrauja instrumentiniai, monumentalūs žanrai. Abstraktus, "matematinis" muzikinės medžiagos plėtojimas, įvairūs struktūrinio varijavimo būdai, sudėtinga polifoninė technika dera su impresionistine nuotaika, plačiu simfoniniu užmoju ir puikiu erdvės pojūčiu. Svarbią vietą užima religinės tematikos kūriniai (Simfonija Nr.3 "Viaticum", Mišios palaimintojo Jurgio Matulaičio garbei, Magnificat sopranui ir kameriniam ansambliui).
Filtruoti kūrinius pagal
Kūrinio pavadinimas/Kompozitorius/Instrumentuotė | Pavyzdžiai | Ištekliai | ||
---|---|---|---|---|
Nr./Kūrinio pavadinimas/Kompozitorius | Leidinys | Skolinti |
---|
Nr./Kūrinio pavadinimas/Kompozitorius | Leidinys | Skolinti |
---|