Giedrius Puskunigis

Giedrius Puskunigis geriausiai žinomas kaip muzikos teatrui ir kinui autorius. Atidžiai įsigilindamas į draminį veiksmą, kompozitorius kuria psichologiškai įžvalgų muzikinį audinį. Jį užpildo minimalistiniais garsų tėkmės laukais; aptinkami džiazo ir orientalistiniai elementai, simbolinę prasmę įgauna žmogaus balsas. Tylos aikštelės čia kaitaliojasi su logiškai ir emociškai pagrįstomis garsinėmis platformomis, jautriai praplėsdamos spektaklio ar filmo meninės raiškos erdvę.

Indra Karklytė

sapnų žemėlapis - ...su Goethe's Faustu

X
sapnų žemėlapis - ...su Goethe's Faustu

Mindaugas Bačkus. El Cello - Giedrius Puskunigis. Strindbergo sapnas

X
Mindaugas Bačkus. El Cello - Giedrius Puskunigis. Strindbergo sapnas

Vėrinys. Lietuvių kompozitorių kamerinė muzika - Giedrius Puskunigis. Aštuntasis sonetas (1993)

X
Vėrinys. Lietuvių kompozitorių kamerinė muzika - Giedrius Puskunigis. Aštuntasis sonetas (1993)

Biografija

Giedrius Puskunigis (g. 1972) kompoziciją studijavo M. K. Čiurlionio menų mokykloje pas Bronių Kutavičių ir Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje, prof. Vytauto Barkausko klasėje (1990–1995). 1996 m. tobulinosi jaunųjų kompozitorių kursuose Radziejovicuose (Lenkija), 1997 m. – Apeldorne (Olandija). Giedriaus Puskunigio kūriniai yra skambėję „Gaidos“, „Jaunos muzikos“, „Muzikinio veiksmo“ festivaliuose.

Kaip geriausias teatro ir kino sezono kompozitorius Giedrius Puskunigis tris kartus pelnė „Auksinio scenos kryžiaus“ (1999, 2000 ir 2007 m.), du kartus „Fortūnos“ (1999 ir 2005 m.), vieną kartą „Sidabrinės gervės“ (2015 m.) apdovanojimus. 2001 m. Nitros dramos teatre (Slovakija) buvo įvertintas „Dosky“ prizu. 2005 m. pelnė Clermont-Ferrand'o (Prancūzija) trumpo metražo filmų festivalio apdovanojimą.

Giedrius Puskunigis yra sukūręs įvairių žanrų kūrinių, tačiau geriausiai jis žinomas kaip muzikos teatrui ir kinui autorius. Atidžiai įsigilindamas į draminį veiksmą, kompozitorius kuria psichologiškai įžvalgų muzikinį audinį. Jį užpildo minimalistiniais garsų tėkmės laukais; aptinkami džiazo ir orientalistiniai elementai, simbolinę prasmę įgauna žmogaus balsas. Tylos aikštelės čia kaitaliojasi su logiškai ir emociškai pagrįstomis garsinėmis platformomis, jautriai praplėsdamos spektaklio ar filmo meninės raiškos erdvę.

Kūrinio pavadinimas/Kompozitorius/Instrumentuotė

Metai

Trukmė

Pavyzdžiai

Ištekliai

Kūrinio pavadinimas/

Metai/

Trukmė